Ταυτότητα παράστασης.
Η Αφροδίτη, εργάτρια σε βιομηχανία υποκαμίσων, μητέρα δύο υιών, εγκαταλειμμένη από τον σύζυγό της,
ερωμένη του αφεντικού της, ζώντας σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο συνεχούς καταπίεσης και ευτελισμού, ασφυκτιά.
Μετά από έναν βίαιο χωρισμό στο γραφείο του αφεντικού-εραστή της κι έναν ακόμη πιο βίαιο καυγά με το γιο της
στο σπίτι, η Αφροδίτη επιθυμεί για πρώτη φορά στη ζωή της να αφανιστεί. Η Αφροδίτη αποφασίζει να προχωρήσει
σε μια ιδιότυπη πράξη απελευθέρωσης.
Η νουβέλα του Παύλου Μάτεσι "Αφροδίτη", διασκευασμένη ανεβαίνει για πρώτη φορά στο θέατρο!
Η παράσταση επιχειρεί μια διεισδυτική τομή πάνω σε μια κοινωνία ανθρώπων, που αδυνατούν να αγαπηθούν κι αλληλοσπαράζονται.
Ο Άντρας, η Γυναίκα, η Μητέρα, οι Οικογενειακοί δεσμοί, τα αρχέγονα ένστικτα, οι σύγχρονοι θεσμοί κι ακόμα
περισσότερο οι ρόλοι που μας επιβάλλονται από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής μας.
Οι ήρωες κινούμενοι ανάμεσα στην ποιητικότητα και στον στυγνό ρεαλισμό, σε ένα δικό τους υπερβατικό αλλά και
γνώριμο μας σύμπαν, κακοποιητικοί και κακοποιημένοι, μοιάζουν ανίκανοι να υπάρξουν μέσα σε αυτόν τον κόσμο,
αφήνοντας ανοιχτό το ερώτημα:
Τί πάει λάθος με το ανθρώπινο γένος;
[συντελεστές]
δραματουργική επεξεργασία-σκηνοθεσία
Κατερίνα Κλειτσιώτη / Ομάδα Κόσμοι από Γάλα σε συνεργασία με την Σοφία Κορώνη
σκηνικά, κοστούμια
Γιώργος Λυντέρης
μουσική επιμέλεια, επεξαργασία ήχου
Άννα Μουζάκη
φωτισμοί
Δημήτρης Κουτάς
μακιγιάζ
Ευαγγελία Μανούρα
φωτογραφίες
Γιάννης Μισουρίδης
video trailer
Γιάννης Μισουρίδης, Γιάννης Παπαδάκης
graphic designer
Γιάννης Ρουμπάνης
επικοινωνία
Κατερίνα Αποστολοπούλου
χειρισμός κονσόλας
Ελένη Καβούκη
παίζουν
Σοφία Κορώνη, Γιώργος Ντούσης, Βασίλης Χατζηδημητράκης
φωνή στο ραδιόφωνο
Μαρίνα Καμαλάκη
Θέατρο BIOS - 2022
Η Αφροδίτη εσχημάτισε την αξίωση, απαίτηση, να έχει την ευχέρεια να πάει κάπου αλλού. Όμως την κατάστειλε
την απαίτηση αυτή, επειδή και την άλλη φορά που την κυρίεψε ίδια απαίτηση σε ώρα εργασίας, ώρα δύο και
δεκαπέντε μεσημέρι, εκεί που άκουγε το γάζωμα της μηχανής της και ήξερε πως έχει αδικηθεί χωρίς επιστροφή,
ώρα δύο και δεκαπέντε μεσημέρι στο εργαστήριο με τις άλλες γαζώτριες, είχε σχηματίσει την απαίτηση να
εμφανιστεί αμέσως εκεί μπροστά της μια πανσέληνος. Το απαίτησε και σηκώθηκε προς την εξώπορτα και την
άρπαξε και τη διάνοιξε και δεν είχε έξω στον ουρανό πανσέληνο ούτε καθόλου σελήνη και η Αφροδίτη ούρλιαξε
με βιαιότατους πνεύμονες επί τρία λεπτά. Και οι συνεργάτριές της έκαναν πως δεν την άκουγαν, από ευγένεια.
Και στο τρίτο λεπτό της απέσπασαν τα δάχτυλα από το πορτόφυλλο και πήρε άδεια να σχολάσει μια ώρα νωρίτερα.